torsdag 11 februari 2010

USA

Tja!
Resan började inte så bra, när jag jag var på flyget mellan London och Los Angeles kom en flygvärdinna fram till mig och sa det är 5000dollar i böter för de där efter jag hade varit på toa. Jag fattade ingeting och frågade vad hon menade och då sa hon att de var några passagerare som hade sett mig röka på toa, jag trodde de var ett skämt men tydligen inte som tur var fick jag bara en varning fast jag inte hade gjort någonting!
Nu sitter vi i vårats hus i Bear Moutain, Zebbes flyg var försenat igår så jag fick vänta länge igår på Los Angeles flygplats,
efter de skulle vi ta en shuttle till Bear och de var lugnt men efter ett tag sa dem att dem inte hade några snökedjor så vi fick isåfall vänta tills imorgon. Vi snackade med en taxi chaufför och de skulle kosta lika mycket vilket var perfekt så vi åkte till Bear men han hittade aldrig adressen vi skulle till så han släppte av oss på 7eleven och vägrade öppna bakluckan om han inte fick dubbelt så mycket betalt så vi var tvugna att betala de. Vi väntade ett tag på 7eleven men efter ett tag kom en sheriff in och frågade vart vi skulle och han skjutsade oss till huset, så schyst!
Nu sitter vi och är jättetrötta efter att ha sovit väldigt lite men vi tänkte ändå dra till backen ett tag och kolla hur parken ser ut.
Bilder kommer ikväll!

Inga kommentarer: