lördag 13 november 2010

Frontline Railjam Slam

Yo
Här är en bild som jag är stokad på men det är bland annat för att så många åkare är så schysta!
Och för att Frontline railjam är en sån sjukt fet tävling av Kareem!





Åkarmöte efter Adam Granqvists otäcka krasch.
Vi kan dock meddela det glädjande beskedet att Adam har vaknat upp på sjukhuset under söndagen och pratat med läkare och familj. Nu återstår ett tags rehabilitering för Adam. (Källa: Transition)
Våra tankar går till Adam och hans familj och hoppas på ett bra och snabbt tillfrisknande.
Text och bild tog jag från Tacky


Stokad på alla som var där, och köp Frontline kläder dem är feta!

Det var ju lite klumpigt att dra en sådan slam jag gjorde
vid tiden 2,54 min så gör jag min krasch i den här länakade videon:
http://www.freeride.se/video/frontline-railjam-2010/

Jag har svarta kläder

Inga kommentarer: